The month

Januar

Første måneden i 2017 er nærmest over og det har vært en bra måned. Så jeg vil gjerne ha en oppsummering for måneden som har gått. 

Et av høydepunktene var definitivt å få lønn! Det høres kanskje litt fælt ut, men det å gå et halvt år uten noe inntekt er ikke bare bare. 

Månedens reise var crazy fun! Darren ankom hit 17 januar. Han hadde en dag på seg til å komme over jetlagen før jeg dro han over halve Norge. haha. Tidlige morninger og sene kvelder. Vi har møtt masse venner og familie, gått fjellturer og sett fantastiske utsikter. Vi har spist masse god mat og hatt det knall, rett og slett. Det kommer snart en post så dere kan se litt mer hva vi har styrt med!

Månedens tips må være noe jeg lærte når vi skulle leie bil. Det var desverre ingen biler som skulle vår retning da. Men man kan spørre bilutleie firmaet om de har noen biler som skal dit du skal, så får du kjøre dit for en knallpris! Siden de må ha bilen tilbake uansett. Så neste gang du leier bil, så spør om det!

Månedens opptur var rundturen i Norge, få sett så mange igjen og gått fantastiske fjellturer og at det klaffet så bra med bra vær på mange av dagene.

Månedens nedtur... Det må være at jeg ikke får dratt videre på flere lengre turer med en gang. Alltid klar for en ny reise! *Reisefeber 24/7*

Hva jeg har lært denne måneden. Darren gir med mye inspirasjon og lærdom. Og det at jeg blir mer og mer selvstendig enn hva jeg allerede er, og flinkere til å tenke på hva jeg vil, er noe jeg har lært mer av han. Etter å ha vært i forhold i så mange år, så er det litt rart å være singel og kun tenke på seg selv. 

Månedens sang

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg