Don´t kill my vibe

Poh, i dag ble det en passe sen musikksøndag! Dagen har gått unna. Hadde en lengre fin tur med Jeltsin, før jeg fikk melding om at middagen var klar og at vi skulle kjøre kl 15. Da var jeg nesten halvveis tilbake på turen, så peiste avgårde oppover og hjem igjen. Slukte litt middag før jeg okkuperte badet og måtte hive meg rundt og gjøre meg klar. Hadde 20 min på meg fra jeg kom inn døra, til jeg var klar til å dra kl 15. Da var det ut for å besøke besto og besten. Hadde en koselig tid der ute med kaffe, saft og fastelavensboller. Kvelden kom, vi dro hjem igjen og så stod andre gjøremål på listen. (Jepp, jeg lager lister på alt, hehe) Så rommet ble rent og pent! Og nå er det tid for å slappe av litt. Håper alle har hatt en flott uke og en god helg! 

 
3Utm_PWhysc
 

 

RhU9MZ98jxo
 
e2vBLd5Egnk
 
Ck218qKvlEQ

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg