The month

Mars

Så var mars over, dagene begynner å bli lengre og våren har kommet (de fleste steder). Her har heldigvis regnet erstattet snøfall, selv om bakken fortsatt er hvit. 

Høydepunktet denne måneden må være fisketuren jeg hadde på onsdagen! Det var en fin tur selv med litt yr i luften og iskalde hender. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens reise må være helgen jeg tilbragte i Bergen by med min søster og niese. Det var utrolig koselig! 

Månedens tips er denne siden jeg kom over som har noen veldig gode tips til hvordan man lettere kan lære seg språk! 

Månedens opptur er dagene vi har hatt med solskinn og lengre lyse dager. Det er viktig å sette pris på de mindre tingene også!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens nedtur er faktisk veldig vanskelig å komme på noe! Noen dager har vært litt lange med mye regn og kulde. Men vil ikke si det har vært noe nedtur denne måneden. 

Hva jeg har lært denne måneden. Etter å ha vært på noen webinarer og online kurs, så har jeg lært litt mer innenfor online marketing og detaljer som må til for å starte opp for seg selv. Ikke minst hvordan skaffe publikum, og ikke bare trafikk som renner igjennom! 

Månedens sang

 

0 kommentarer

Siste innlegg