i oslo

Nå koser eg meg masse. eg kom fram i dag. så sånn har det foregått:

♥Toget fra Bergen gikk NØYAKTIG 22.58. ikke kom ett minutt for sent.
Eg satt nesten hele togturen og nistirret ut vinduet om noe håp av å se noe.
etter fire timer bak vinduet fikk eg se noe. men ble sykelig trøtt. så eg sov noen minutter oppå finfine,
før eg måtte se litt til ut vinduet. (eg såg en mann som gikk på tur halv 3 på natten, rart)
♥men når vi ankom oslo s klokken 6 ca. så måtte vi skaffe flexikort, og tok trikken.
♥Så til slutt fant vi fram til tante K som vi skal sove hos til imorgen : )
vi spiste frokost fram til klokken 9 da tante K. reiste på jobb.
♥så slappet eg og finfine av, og koste oss. til slutt sovnet vi og våknet klokken 2.
♥vi gjorde oss klare og så gikk vi ut i oslo by, som turister med kamera og kos.
♥vi var oppe med slottet og “hilste” på en vakt.
♥vi var innom fine steder.
♥vi spiste god mat på t.g.i. fridays. eg ble stapp mett.
♥og så gikk finfine på konserten, så eg og tante K så på masse fint inne på norsk design.
♥og så tok vi bussen inn til heim her, og koser oss mye.

Hva har du gjort på i dag?

Nå er eg så lykkelig.

1 kommentar
    1. Åå, du må kose deg kjempe masse!
      btw: sitter i engelsk timen nå = kjedelig !

Siste innlegg