Det var klærne eg kjøpte i oslo.
ÅÅe de var kjempe fine 😀 very nice!
Vilde Marie: Takk ^_^
Weho, kjempefine :’}
ÅÅe de var kjempe fine 😀 very nice!
Vilde Marie: Takk ^_^
Weho, kjempefine :’}