mine siste dager

okei, nå har det vært sånn heavy shit de siste dager.
mandag, da hadde eg norsk tentamen, men ble så tidlig ferdig, at eg reiste til byn for å kjøpe nye kuler til tungepiercingen.
disse kjøpte eg:

og så fjernet eg navlepiercingen og fikk dette arret:

Det er altså den røde prikken.litt sensur, det ser så gale ut.

tirsdag, da skulle mamma avgårde så eg ble hentet etter skolen(siden den ligger rett ved) og så fikk eg dødsmasse!!

Sportsbh:

hvis dere ser, så ser dere arret der også.

såler:

Kjole1:

Kjole2:

jakke1:

jakke2:

og i dag så har skoledagen vært rar. vi kom på skolen og trodde vi skulle ha gym. så plutselig sier de at vi skal ha fire timers språkprøve, hallo. vi har jo ikke fått beskjed om det en gang. teit. så eg satt der uten data og noenting i gymklær og måtte ha spanskprøve. jaja. eneste spennende var russen som dynket andre med vann utenfor.

men siden eg ikke fikk ha gym på skolen, så har eg vært så sporty og tatt en joggetur her hjemme: D (tror eg må blir flinkere til det) det er derfor på sportsbh'en på  bilde er på meg. hihi

6 kommentarer

Siste innlegg