tur

på onsdag reiste eg ut til finfine etter skolen. for vi skulle opp på veten. (det er tradisjon) det vil si 1,5 timer. med masse oppoverbakker. Slitsomt, men eg følte meg flink når eg klarte å nå toppen. (må jo det, selv om eg har sykt dårlig kondis)


disse bildene har vi ikke kommet halvveis enda en gang.


her nærmer vi oss toppen.

nå har vi ankommet Veten. utrolig fin utsikt.

Der oppe var det korps. som spilte sanger for oss, og vi kunne synge med.

her syns eg “jorden” ser rund ut.

Korpset begynte å spille halv 12. så vi har fremdeles en hel dag foran oss. så var det ferdig, og vi tutlet ned igjen til vi var i hus ca 2.  sliten som vi var, kavet vi oss litt mer sliten, dusjet,
så åkte vi avgårde i bursdagsbesøk til fetteren til finfine : -)
der fikk vi masse god kake, brus og slappet av. (noen litt for mye?) haha

husker eg ikke mer faktisk. sliten var eg vertfall. eg husker vi la oss tidlig, og stod kjempesent opp.
så busset eg hjem.

i dag så fikk vi besøk av besto og besten. (kjæresten til lillesøsteren min er her og, første gang eg møter han)
vi fikk og en humle i hus. stakkars liten.


eg tror ikke den likte at eg tok bilde av den. for idet eg skulle knipse laget den en kjempesint lyd. og fløy mot meg.
så fort og uventet at eg hoppet og skrek som reaksjon.
flaut.

MEN så har vi 3 ekorn i hagen. eg klarte bare å få bilde av det ene. men vi har to lysebrune, og dette som er litt mørkere.

nå har de varmet pizzaboller nede. masse susser til dere.

0 kommentarer

Siste innlegg