01:38

Eg kom meg ikke inn på blogg før nå. klikket helt. og eg kunne ikke kommentere andre sine blogginnlegg heller.

Vet du hva som har foregått?

ivertfall…
igår på st.hans grillet vi i 25 manns lavvuen våres. med noen venner av mamma og pappa. og koste vi oss med innspilte episoder av fødeavdelingen. (eller eg, siden ingen av de andre liker det)

I dag har finfine og pappa vært på fisketur og fikk tilsammen 17 fisker. (ørret)
imens har eg vært og pakket til london!!!! (gleder meg så mye at eg nesten dør litt)
har planlagt ting eg har lyst til å ha med sånn i litt over en uke. men tenk tanken med en gang eg fikk vite det nesten!!
Så tviler eg får vært noe mye inne her (på nettet generelt) i ca vertfall 8 dager.

HÅPER DU FÅR EN SUPERFIN FERIE VERTFALL!

nå fikk eg lyst på kake..

God natt!

0 kommentarer

Siste innlegg