Fredagens høydepunkt

Igår spiste eg middag med selveste Vilde og Max. En stor porsjon indrefilet og bakt potet med mais og bernaise (for meg da) på Big Horn for alle penga.

Tanken var å ta mye bilder, sånn at det var masse minner å se tilbake på, meeeeeen, den tanken ble glemt en stund.

okei, fikk tatt ett bilde…

Men de to var superfint kledd (syns eg da) Vilde med supermye fine armbånd (liker de med perler) og øreringer og bukse, og sko og alt sammen! Så kommer Max med Uniform og skinnhansker og nypussa finsko! (kan ikke glemme “blingen” på uniformen.)
Eg derimot(…) kjole, strømpebukse, natogenser, strikkesokker og sko som en kan gå på fjelltur med eller noe annet ute oppe i fjellet.

Eg hadde en superfin kveld uansett. Klarte ikke spise opp maten, så kelneren hadde sikkert rett: “er dette din?” Altså, virket som om han ikke trodde en jente kunne  spise 300 g indrefilet…. var mer enn eg trodde, bare trengt pittelitt mer tid på meg..

 

Da er spørsmålet. Hva har du gjort på, eller skal denne helgen ?

 

 

1 kommentar

Siste innlegg