alt mulig

Igår var eg på kino med min venn Solveig. Og vi så filmen Due Date. Eg har sett den før en gang. Men den er himla morsom. Uheldig for oss var første tanke at vi skulle se Black Swan* , men den var det bare en ledig plass igjen på. Filmen var ferdig sånn 20.18 og siste buss hjem går alltid 20.30. Så det endte opp med full oppmerksomhet på den ekstrem dårlige kondisen eg har fått. Der vi løp ca 1,5 km. Da eg i høyhelte sko..  Men vi rakk vertfall bussen : D

Så senere idag skal eg marsjere mot Grieghallen i Bergen for nærmere titt på Forsvaret’s stand! Se hva eg vil (hundefører**) der.

Og så håper eg på at denne høygravide katten snart kan føde, slik at eg kan se alle de søte beibisene.

Og helt til slutt må eg si som nesten alle rosabloggere sier.. (da må jo eg også være det)
eg er sinnsykt dårlig til dette, og eg vil si at denne bloggen har blitt mindre og mindre meg. SÅ, nå vil eg ha en liten endring(at eg skriver enda mer ærlig.) Og da er spørsmålet mitt, vil du lese det ?

 

*Har eg også sett.
**Men kommer eg til å overleve det?

1 kommentar

Siste innlegg