Emildagen

Så jogget eg hele 8 km !! For å komme meg til nærmeste busstopp. på snø og is. (beklager bildekvaliteten, men eg har bare mobilkamera, kjæresten har begge andre med seg til USA)

Så tok eg 13.13 bussen til Arna.
Møtte Emil der, ble hentet, var hos han og spiste frokost der (hadde ikke spist frokost før eg for hjemmefra)
Vi tok 14.55 bussen hjem til meg. mamma hentet oss.
Vi var ute med hundene
– Gikk bort på gården og akte (og gikk opp den skumleste bakken)
– Og når han skulle hjem igjen, tok vi rattakrebrettene, og akte ned en hel kilometer (for alt det er bare nedoverbakker<3) Det var sinnsykt glatt, masse is.


Det ble veldig uklart, men det er Emil som kryper, for hvis vi gikk, så bare sank vi dypt ned i snøen.

og vi brukte pappa sine kjeledresser, og det såg ut som vi hadde supersmåbein(meg, siden eg er litt lavere)
og eg sagger med den mer enn 30 cm MINST.

Hvordan har din søndag vært ?

Og helt på slutten tenkte eg at, det blir lettere hvis dere stiller spørsmål. Hva som helst da : D

7 kommentarer

Siste innlegg