Til deg skatt

Siden eg ikke nesten får snakket med deg nå når du er i USA. Så vil eg gi ett innlegg til bare deg.
Fordi eg savner deg sånn nå.
Å kunne dele mine ord med dine. Høre dine opplevelser, og hvor mye du sier du savner meg.
Eg savner å kunne sitte på fanget ditt, slappe av, og være meg selv.
Eg savner å kunne kysse deg.
Eg savner å klemme deg, og høre stemmen din. At du visker meg noe gøy i øret. Eg savner å ligge i armkroken din når vi skal sove, og eg klarer aldri å være stille for eg har så mye eg plutselig må tenke på da, og du lytter.
Eg savner å fryse, slik at du kan varme meg opp igjen. For det gjør du alltid.

Eg savner deg.

Så derfor gleder eg meg sånn til  vi skal til syden sammen.
Og dra å handle mat sammen.
Bo sammen, bare vi to.
Eg gleder meg til du møter bestefar for første gang.
Eg gleder meg til å leie deg i hånden og føle meg fin.
Eg gleder meg til å dra på Benidorm Palace, dyreparken, markedet, stranden og sitte på fin restaurant med deg.
Og bare være lykkelig.

Eg elsker deg.

 


0 kommentarer

Siste innlegg