fra før igår

Eg har blant annet vært på jentekveld og byn med girls’a. Det var superfint, og litt vått og kjempevonde bein!


Bak disken hos bartenderen.

(Kjempevonde bein =)

er ikke helt vant med å gå slik på byn. å løpe ned bratte grusveier har vist at det får følger senere.

Julaften fikk eg blant annet veldig mye fint! 
Men noen ganger dere. Så klarer folk utrolig nok å glemme igjen ting.

Og på et par sokker eg fikk hadde noen tatt noen kulepennstreker over prisen istedet for å ta den av.
Godt forsøk på å skjule det 😛 (bildet kommer)

Og så kom jo nyttårssaften. Ble litt syk, men det hindrer ikke etter en feiring som skjer en gang i året!

Så kom dette nye året. 2012. Der alle lover seg selv og andre at i år blir det så mye bedre.
jaja. gleder meg til det ja 😛 

Ellers har denne lille karen/frøkna frelst meg 😛


(Kattunge som Akira, katten til moren til Thorgeir)

Nå sitter eg ute hos min kjæreste, og nyter siste tiden sammen før han drar i Forsvaret opp i nord.
Se film, spise snop, og late som eg har ferie. slapper av!

God helg til alle dere. Nyt det mens dere kan!

1 kommentar

Siste innlegg