Akutt ensomhet

Som sagt så skulle da Thorgeir reise i Forsvaret.

Han styrte fælt med å få pakket seg ferdig i går til avreise.

Nå vi skulle legge, tok han ned madrassen fra sengen slik at vi kunne sove godt sammen nede. (er så trangt oppe)

Vi sovnet vel rundt 23.00 vil eg tippe. For eg klarte ikke å holde snavla. Av og til har man bare litt for mye å si.

Så hadde vi på vekking 03.30 og stod til slutt opp 04.00. Før vi tok adgang fra leiligheten 04.45.

Avgårde reiste min kjære med flyet. Mens hans mor og eg måtte videre inn i hverdagen.

Hun kjørte meg til nesttun, hvor eg tok 3 transportmidler for å komme meg på skolen.

Og nå er det egentlig veldig urealistisk at eg ikke får sett han igjen før mars!

<3

Men eg må nesten legge til at eg er glad på hans vegne!

Og en annen nyhet til dere.

EG BESTOD EKSAMEN.

Hehehe

Hva har dere styrt på med i det siste?

1 kommentar
    1. Huff, blir sikkert litt kjipt å ikke få sett kjæresten din så mye dette året. Men for hver dag du er borte fra han så er det nærmere dagen dere møtes igjen ; )
      Gratulere med bestått eksamen 😀
      De siste dagene har gått med til det samme egentlig: Jobb, trening, venner, kjæreste. Ja, det samme gamle 🙂

Siste innlegg