Epleglad

Fredagen etter trening, satt eg på bussterminalen og ventet. Så sitter det seg en mann på benken ved siden av og begynner å snakke til meg. Sier at han har en så fin og glad dag, og at han har vært på Ikea og handlet.
Så spør han meg “er du glad i noen eller har du kjærlighetssorg?”. Så svarer eg at eg er glad i noen.
Så gir han meg et lite hjertespeil! Superhyggelig : D

så sniktok eg bilde av mannen. rampete

På lørdagen hadde Besten bursdag, og det skulle feires med en liten familiesammenkomst på kaféen hvor eg bor. Spiste sykt mye. Vi spiste hjortegryte. Elsker det! Snaddermat!

Og det så god kake! Førstemann til å legge på seg!


kakemonsteret.no

Og det har kommet sykt mye snø her nå. Det snør også i skrivende stund. Og er  over en meter her nå.


For min del er dette litt vel mye. 

På søndag så var eg i dobbelbursdag – søsteren og kusinen til Thorgeir sine bursdager. 
Det var kjempekoselig. Fikk møte familien hans igjen, og vi spiste kjempemasse god mat!

Det var superkoselig! <3

Og så har eg funnet en ting som har havnet på ønskelisten.

Har så lyst på!

 

Hva har du gjort denne helgen?

 

1 kommentar

Siste innlegg