Opp og frem, ned og ut.

Nå har dagene omtrent gått i ett i det siste, og har hatt ting å gjøre hele tiden. Ganske deilig egentlig!

Første dagen etter eg kom hjem startet med vennekos og besøk av familie som tok hele dagen.

Før vi i dag (lørdag tror eg..) har vært i familiebesøk hele dagen!

Dagene går jo i ett, så har nesten null kontroll på hva dag som er hva : )

Men, man kan ikke annet enn å nyte livet!

Mamma har hentet ut bildene til meg!

Og i dag stod eg opp tidligere enn solen, og stod ute og ventet på at den skulle stå opp. Det var fint.

#Osterøy

Og hva gjør dere på til vanlig?? For mine nye hobbyer er jo vaske klær, pusse våpen og pusse sko.. Så plutselig kom eg hjem, og skulle gjøre vanlige ting, og hva var det?

Har sett veldig mange gjøre dette.

Altså, ta bilde av seg selv.

Over, slutt.

1 kommentar
    1. Til vanlig så koker jeg kaffe, sitter i stressless, spiser kjeks, leser ViMenn, koker litt mer kaffe, så kommer en alarm på seakingen. Så har jeg litt å gjøre på i 15 minutter. Etter det repeteres første setning. Også nå fortiden er det litt nattflygning med f-16 som såklart er kewlt. Også tar jeg selvfølgelig telefonene som kjeme, som enten er veldig god stemning eller veldig dårlig stemning. Det er hobbyene mine her.
      #DatFeelingPushingThatButtonBelow

Siste innlegg