Det nye familiemedlemmet

Det har seg sånn at det nye familiemedlemmet er hp envy 4500. En skriver, kopimaskin og skanning. Eg trengte det virkelig nå, så måtte eg investere i en.

Så da var det bare å presse den med på bussen, og bære den hjem. Det fine med å ikke ha billappen, er at alt foregår til fots, med sykkel, eller buss. Og forhold til folk med bil, så tror eg eg beveger meg mer utenfor treningsstudioet. Der man da går til butikken og det som det skulle være.

Tidligere i dag, så har eg fått vasket, fyrt supermange ganger i ovnen fordi vi har ikke helt tørr ved. Kjøpt bursdagsgave til snille mamma (som har bursdag i dag) Gratulerer med dagen mamma! Og tatt min faste treningsøkt. Det fine er at eg har merket forbedringer og klarte mer i dag, enn eg har gjort tidligere!
Fikk også prøvd JC skoene mine, som eg egentlig bruker en gang i skuddåret, noe eg skjønte igjen i dag. Da eg skulle ned snarveien (Vilde, Solveig, Lotte og Helen, dere skjønner presist hva eg snakker om) Nedover gikk fint. Eg kastet meg rundt gelenderet og kom meg ned som om eg var Tarzan. Opp igjen var nesten verre, da var det helt mørkt og så ingen av steinene. Eg har prøvd å ta bilde for å illustrere snarveien. Men som sagt var det mørkt og iPhone tar ikke supergode bilder.

Så imorgen blir det flate sko!

0 kommentarer

Siste innlegg