Addiction

Mine must have. Eg tenker alle har noe i hverdagen eller uken som de må gjøre, eller må ha. Enten for å føle seg vel, eller fordi en bare rett og slett må ha det. Her er 10 ting eg må ha. 

 

♠ Iste fersken. – Det er veldig viktig at det er fersken. Men prøver å slutte å drikke det, så. mye. sukker. Er ikke bra.

♠ Sove med sokker på. – Det gir varme og en følelse av beskyttelse. Hjemmestrikka er best.

♠ Duftlys. – Eg har en greie for duftlys. Er ikke helt sikker på hvorfor.

♠ Allergitabeletter. – Viktig. Allergi mot støv/midd. Så selv om eg vasker hele tiden, så ligger det i dyne, puter osv.

♠ Trene. – Ellers får eg abstinenser til slutt. Og det er bra for kroppen!

♠ Orden. – Eg er veldig glad i å ha orden på tingene mine.

♠ Notatbok og penn. – Har det med meg overalt. I forsvaret ble vi fortalt at “En soldat uten penn og papir er som en hore uten hull.” Og det er veldig greit når du trenger det.

♠ Kamera. – Fordi når eg ser noe som er perfekt, så må eg ha det som minne.

♠ Bok. – Eg innrømmer det. Eg er en skikkelig bokorm. Elsker bøker!

♠ Varme og gode klær. – Det er viktigere for meg enn en skulle tro. Fryser over gjennomsnittet mye. I skrivende stund har eg på ullsokker og 28 gr. i stua. Akkurat passe!

 

Har dere noen must om dagen eller uka? : )

 

2 kommentarer

Siste innlegg