Kleine øyeblikk

Tror ikke eg er som alle andre “bloggere”. Som drar ut og tar outfit bilder nesten uansett vær og vind og stiller seg opp. Og tar de på avstand på en eller annen måte mens de poserer. Så tenkte eg skulle prøve dette fenomenet. Men er ikke lett når naboer går rundt hele tiden og du ikke har lyst til å bli sett på som en galning. Selv om kanskje er det likevel. Står og glaner i vinduet, tar litt bilder inne mens eg venter til naboen har gått inn døra så eg kunne smette ut og ta de ute. Men da når eg først stod der, lurte eg på hva stillinger eg skulle innta. Så eg gjorde noen forsøk.


 

Det var verdt noen forsøk, men tror ikke dette er noe for meg muligens. Nå skal eg til sørlandsparken og handle julegaver. Ønsk meg lykke til, det har blitt så stort der nå! 

0 kommentarer

Siste innlegg