Ny uke

I går Espen dro igjen. Denne gangen litt tidligere med bussen. Først så blir det kjempetomt. Når man går fra å være to til en, selv om det bare er en helg. Det er aldri noe gøy å si hade/på gjensyn, noe eg også er veldig dårlig på. Det er da det gjelder å tenke på alle de fine tingene : ) Så eg har skrevet en liten liste.

♥ Til å komme meg ut å jobbe! (Begynner i dag, gleder meg kjempemasse!)

♥ Til å stå opp tidligere enn eg allerede gjør, og få rutine på det.

♥ Til julebordet på lørdag igjen!

♥ Pynte meg med kjole og høghelte sko da.

♥ Få pynte litt mer til jul. Har fått opp et lite juletre sålangt.

♥ Tenne levende lys når det er mørkt ute.

♥ Trene skikkelig hardt, bli veldig sliten, og se fremgang og kjenne gangsperren.

♥ Pakke inn julegaver, og motta julegaver.

♥ Høre på fin musikk.

♥ Finne meg en fin bok. Kan ikke bare lese bilteori.

 

Fortell meg tre ting som gjør deg glad eller som du gleder deg til : )

 

1 kommentar

Siste innlegg