Mandag

Stod opp tidligere enn vanlig – 07.00. Spiste og det vanlige, før turen tok til sørlandsparken og til Europris Pluss. Min første dag startet der 09.00 i dag. Og det var gøy. Lærte masse nytt, og følte eg fikk gjort en del ting. Noe eg ikke får muligheten til når en går i den samme leiligheten dagen lang. Begynte med å sitte i kassa, lærte mer om det. Før det var å rydde litt i butikken og lageret. Masse som er på salg, og masse som er superbillig på europris nå, så er litt å gjøre. Så det er ganske smart å handle julegaver, papir, kort osv der nå som det er så billig. Til og med billigere enn Nile når de har salg. Vertfall, eg koste meg, og ser frem til morgendagen. Da er det ny 9-16 dag og mer å lære.  Når eg kom hjem etter jobb i dag, så var det å sette på klesvask, og lage nok middag for resten av uken. Kyllinggryte og ris. Billig og godt. (må spare penger nå) Og begynne på sesong seks med Californication. Så nå er eg sliten og trøtt og kommer til å sove godt. 

Ciao.

0 kommentarer

Siste innlegg