New in

Alle trenger litt nytt av og til. For en ny start, føle seg litt fresh eller bare fordi en vil ha noe nytt. Her er det vel egentlig litt av alt. Espen og jeg har nå gått til innkjøp av litt proteinpulver. På gymgrossisten har de egen pakkesett til jenter, som og nå er på tilbud faktisk! Jeg har aldri prøvd dette før, så er derfor veldig spent! Pakken jeg klikket hjem kan du se HER. Så gleder meg veldig til det! 

Ellers har jeg også vært innom sportamore.no  og tittet litt i noen dager. De har alt mulig, og mye tilbud i disse dager. Er det noe jeg har lite av så er det treningsklær. Så blir litt unødvendig vasking til tider, da ofte treningsklærne er de eneste i en vaskemaskin som tar 7 kg. I tillegg når det må vaskes til de neste dagene/neste dag. Så det blir fint å ha litt å gå på! Og deilig med litt nytt av og til. Her er vertfall de.

Graphic training tank, kan du finne HER

Hummel evelyn leggings, kan du finne HER


IKKE sponset.

 

Så lurte jeg, hva trener du i? Om du trener da såklart!


2 kommentarer

Siste innlegg