Wishlist

Nå er det ikke så altfor lenge til bursdagen min. Seks dager for å være nøyaktig! Denne gang har jeg tenkt å gjøre det litt lettere med hva jeg ønsker meg. Tidligere har jeg allitd sagt forskjellige ting til de forskjellige som spør, men i år slenger jeg alt ut her. Tingen er at jeg har vanligvis lister over ting jeg vil ha, men som jeg har tenkt å kjøpe selv på et eller annet tidspunkt. Og jeg blir alltid glad for om jeg får noe eller ikke. 

 

Leppomade fra NJFF butikken, 29kr. 

 

 

♥ Maskara

♥ Lange sokker og ankelsokker

♥ Selfie stang

♥ Liggeunderlag (ikke blåse luft i liggeunderlag)

♥ Villmarksboka av Lars Monsen

♥ Kniv

♥ Penger til jegerkurset

God ullgenser i merinoull fra XXL, 799kr.

Turbestikk fra NJFF butikken, 169kr.

♥ Friluftsliv turbukse for kvinner

♥ God turjakke til å være ute på vinteren

♥ God jakke til lengre turer på sommeren

♥ Et par gode sko til å gå på jobb i.

♥ Lett sommertelt, som kan tåle litt regn uten å bli gjennomvåt.

♥ Kari Traa undertøy

♥ Varm sovepose (er frysepinne)

Jervenduk NJFF butikken, 2690kr. 

Caps fra NJFF butikken, 99kr.

Tingene som har bilder til er linket til nettsiden med tingen/ønsket og hvor bildet er funnet.

0 kommentarer

Siste innlegg