Bursdagsgaver fra himmelen

Tror overskriften sier seg sjøl. Er iallefall superhappy og fornøyd. Det blir eg egentlig alltid! (med mindre eg får en edderkopp) Så eg har tenkt at bildene skal få si det meste!

På jobb fikk eg oreokake!

 

Når eg endelig var ferdig på jobb, litt sliten, dro eg til svigers, gaven min fra Espen var der også. på vei opp trappene for å møte de måtte eg snu, for gaven min lå visst i garasjen. Og der stod det fanken meg en bil, en BIL folkens!! Eg ble så satt ut at eg tror eg havnet i sjokktilstand på en positiv måte, begynte nesten å grine. Har tidenes mest galne, fantastiske og beste forlovede. Hadde aldri i verden forventa dette. Men takk♥ Eg elsker den!♥


PS: Min kjære hadde til og med sydd sløyfe og ordnet det for hånd. Imponerende!

Og selv om en får en bil, noe som er sinnsykt stort. Så fikk eg så utrolig mye annet fint at dere aner ikke! 

En superfin pute som svigermor har sydd selv.


Et kjempedeilig liggeunderlag. Fikk prøvd det allerede neste natt på Smørheia. 


Blir aldri lei av kniver!


En kjempefin tskjorte.


Blomster og Vin!


Beklager, får ikke snudd bildet..

Og fantastisk gode jobbsko fra mamma og pappa!

Så eg er knallfornøyd og nyter livet! Håper dere gjør det samme 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg