Værste veien

Her om dagen ville eg ut en tur. Har jo endelig fått kjøpt meg kart og greier og fant ut at det er et utsiktspunkt ikke langt fra der vi bor. Haheia heter det der. Men selvsagt var det ikke merka noe sti opp. Null stress tenker eg, og “finner vel ut av det.” Klarer selvsagt og velge en bratt fjellskråning opp:P 

Det ser ikke så ille ut på bilde. Bilder får aldri frem hele sannheten 😛 Men heldigvis gikk alt bra! Videre oppover gikk det, og det værste var overstått. Og på toppen var bare alt helt fantastisk! Utsikt er den beste følelsen! Det har en helt egen ro over seg når du står der og ser utover.

Så måtte eg jo finne en vei ned, for samme vei eg kom opp, skulle eg vertfall ikke ned. Så tutla eg litt rundt da, plutselig kom det en sti til syne. Som var på andre siden av der eg gikk opp. Helt perfekt sti som førte riktig vei ned. Da vet man det til neste gang da!

0 kommentarer

Siste innlegg