Ukesturen og målet

Det gikk veldig greit å kjøre tilbake til Søgne. Ble selvsagt sliten, men var heldig å ha en god venn på tlf deler av veien, og masse god musikk! Og det er bare å ta pause når en føler for det, ikke stresse:) Det er aldri bra i trafikken! Og til alle som fulgte meg på snap, vet ikke om noen la merke til det, men ikke snap og kjør! Legg bort telefonen når du skal kjøre:)

Ellers så ble soverommet jeg pusset opp veldig bra! Mye bedre enn hvordan det var. Fikk tatt noen før bilder før jeg begynte å male, men de ble tatt etter jeg begynte å sparkle veggene og hadde allerede ryddet litt.
Men dere ser vertfall forskjell!

Før:

Etter:

Rotete, men det er fordi jeg ikke er ferdig enda 🙂 Skal bli enda bedre!

Men målet med turen var å få malt! Ble nesten helt ferdig. Tok mye lenger tid enn eg først trodde!

Har du pusset opp rom før? Hva syns du om fargevalget?:)

3 kommentarer

Siste innlegg