Tempogjengen

16 mai samles tempo glade mennesker og kjører en god gjeng sammen. Starter i Søgne, stikker innom Vågsbygd og plukker opp noen før de drar inn til byen. Til slutt endte opp i sørlandsparken. Jeg fikk bare sett de som kom i fra Søgne. Var først på oppmøtestedet for å se litt nærmere på alle de kule syklene, før jeg kjørte til Vågsbygd og ventet på at gjengen skulle komme. De plukket opp noen ekstra folk rett før de nådde der jeg stod. Så de var rundt 200 stk når jeg filmet. Men når de nådde endestoppet var de rundt 440 stk. Ny rekord det! 

Samboeren min var en av de som kjørte. Han har jobbet mye på tempoen sin og fikk den godkjent noen dager før de skulle kjøre. Så dette er nok et artig minne for han også! Nå er det bare å finne frem popcornet, humoren og la blårøyken fly! Enjoy 🙂

 

Har du sett eller kjørt tempo moped eller motosykkel før?

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg