Hvordan det står til

Da har jeg en spennende nyhet fra disse kanter! Jeg har fått meg jobb! Gleder meg masse og det blir mye nytt og spennende å lære seg. Jeg skal jobbe på den lokale blomsterbutikken DeKorina . I dag er min første dag med opplæring. Ønsk meg lykke til! 
Ellers har jeg i det siste vært med på masse webinarer, lært masse nytt på den kanten og ikke minst hvordan man kan bruke internett til sin fordel. Så det blir muligens noen småforandringer fremover. Babysteps. Selv om jeg ikke går på skole, så betyr det ikke at jeg ikke vil/må lære meg selv nye ting. Jeg har alltid elsket å lære nye ting. Bare ikke på skolebenken ved å sitte i 7-8 timer og føle etterpå at man ikke egentlig fikk noe ut av det. Internett er et mektig sted, og nå kan jeg lære meg hva enn jeg vil. Har også vært ute på småturer og fått et par bilder her og der som jeg gjerne vil vise dere. Håper alle har hatt en fantastisk uke og helg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

Siste innlegg