The month

Februar

Så var februar over også. Tiden har bare flydd avgårde. Selv om februar er en mye kortere måned, så føltes den enda kortere. 

Denne måneden må jeg si at høyepunktet er at vi har hatt en del sol og fint vær. Det er så mye bedre å kunne gå ut i solskinn og høre fuglesang mens jeg tar så mye bilder jeg bare kan! 

Jeg tenkte at jeg skulle ha månedens reise hver måned. Men nå tror jeg det må bli en flott tur jeg hadde over Dyrhovden. Siden jeg knapt nok har beveget meg ned fra fjellet her. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens tips må være hvordan få flere instagram følgere. Like, kommentere (ærlige kommentarer) og være aktiv på instagram. Legge jevnlig ut bilder selv. Gjør research på hvilke hashtagger du vil bruke. Du kan bruke opp til 30 stykker. Og pass på hvor mange som bruker den enkelte hashtaggen. Har du ikke så mange følgere er det bedre om en hashtag blir brukt 10 000 – 50 000 ganger. Da er det lettere for andre å se ditt bildet. For hvis det er 1-3 millioner som bruker den, så forsvinner bildet ditt i mengden. Ellers er rundt 300 000 et bra tall også. Jo flere følgere og likes du får, jo høyere opp på tallene kan du gå. Men nå er dette sikkert bare for spesielt interesserte da, haha.

Månedens opptur må være at jeg rundet 1000 følgere på min instagram konto. Jeg har planer om å jobbe videre med sosiale medier i fremtiden, og da er det artig å få det til! Spesielt siden jeg startet med 250 følgere. 

Månedens nedtur er at jeg ble syk. Sikkert fordi det er så lenge mellom hver gang jeg blir syk, at da merkes det når man først blir det. Og så var det så fint vær ute samtidig, at jeg nærmest kravlet meg ut bare for å nyte det litt. 

Hva jeg har lært denne måneden. Det å sette pris på alt man har. Jeg har helsa i behold (nå når jeg er frisk igjen), jeg har familie og venner som er glade i meg, jeg har tak over hodet og mat på bordet. Det er utrolig viktig å sette pris på det man har i livet, og ikke bare se alt man ikke har. 

Månedens sang

 

0 kommentarer

Siste innlegg