Ute i kjole med snø på leggene

Etter en hel dag med snøvær så tittet endelig solen frem neste dag! Og til tider så får jeg så mye ideer og inspirasjon, så da er det artig å gjøre noe med det! Så jeg tok på en av mine pene kjoler (som jeg aldri har fått brukt før nå) og gikk ut i snøen med snø oppover bare legger og smilte til sola. Tenkte det var på tide å prøve tripoden mer og se om jeg kunne klare å ha en shoot helt alene, men fikk hjelp etter hvert. (Da jeg nesten gikk på trynet noen ganger i kjolen mens jeg løp i snø og lang kjole. Sannsynligvis litt av et syn.) Blir ikke mer morro enn hva man lager selv! Men her har dere altså litt av resultatet! Ha en flott mandag og uke! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

Siste innlegg