Gå alene, eller gå glipp av?

Er det noe som definitivt fanger oppmerksomheten min, så er det hvor forskjellige vi mennesker er, hvordan vi tenker og hva som gjør at vi gjør det vi gjør. Vi er flokkdyr, men liker også å være alene. 

For ikke så lenge siden hørte jeg noen si at de ikke kunne gå på konsert til favorittartisten sin, fordi det ikke var noen andre som kunne være med. Det er jo selvsagt veldig individuelt, men hvis favorittartisten min hadde hatt konsert, så ville jeg gått uansett. Jeg skjønner den biten at det er gøy å gjøre ting sammen, men jeg vil ikke la opplevelser gå meg hus forbi fordi jeg ikke kan gjøre det alene. Så hvis det er noe du virkelig vil, så gjør det. Det er mitt perspektiv på ting da. 

For alle vi mennesker er så forskjellige. Hva syns du? Hadde du gått på den konserten?

 

0 kommentarer

Siste innlegg