The month

April

Nå har våren ankommet de fleste steder. Bare ikke der jeg bor, da snøen ligger der enda. Så venter fortsatt i spenning på skikkelig vår!

Høydepunktet denne måneden må være i dag! *Bursdagsbarn*

Månedens reise må bli alle turene frem og tilbake mellom Bergen og Samnanger nå mens jeg er på kurs i byen.

Månedens tips er denne fine listen over filmer som får reisefoten til å dirre. Jeg har ikke sett alle selv enda, men er på vei. Into the wild er favoritten definitivt. 

Månedens opptur er at jeg fikk jobb på Island! Gleder meg veldig!

Månedens nedtur, at det fortsatt er snø og veldig kaldt. Jeg gleder meg sånn til våren!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Hva jeg har lært denne måneden. Har lært nye ting fra kurset jeg går på. Mest om meg selv og hva jeg kan gjøre for å forbedre ting. Spesielt CV, søknad og intervju.) Jeg har møtt nye mennesker og lært mer om digital markedsføring. Kanskje det er den veien jeg vil gå? Det sammen med reise og språk? Funderer fortsatt på det. 

Månedens sang.

Bare elsker denne musikkvideoen!

 

0 kommentarer

Siste innlegg