Forberedelser

Nå er det under et døgn til jeg sitter på flyet på vei mot Island. Dagene har bestått i å få gjort klart alt sammen som å tømme dataen for gamle bilder, få tak i ekstern harddisk til å ha med på reisen, klippe klør og renske bur til marsvina. Ikke minst det å gå igjennom et halvt tonn klær for å finne ut hva jeg skal ha med i min lille 36L Osprey ryggsekk. Siden jeg absolutt fikk den ideen om å kun ha håndbagasje med for de neste 5 månedene til Island! Jeg vet det er fullt mulig, så da skal jeg klare det! Og jaggu ser det ut til at det skal gå fint og! (nærmere oppdateringer kommer nok på snapchat om det går eller ikke i sikkerhetskontrollen..) 

Det blir enda mer jevnlige oppdateringer på instagram og snapchat @tonjejuvik for de som ønsker å følge med der. 

Snakkes på Island folkens! 


Hvem hadde trodd at det der holder for 5 måneder!!
 

4 kommentarer

Siste innlegg