Solnedgang over Vatnajökull

Den dagen jeg ankom Island, eller mer bestemt Höfn, og så for første gang den nydelige naturen her. Utsikten mot isbreen og fjellene som har tåke og skyer seg imellom, det er så utrolig nydelig. Fuglene som svirrer rundt og synger som om våren akkurat er ankommet. Til det å sitte ute og kjenne solen varme ansiktet og den kalde vinden som gir deg gåsehud rett etterpå. 

Jeg var helt utslitt den dagen jeg kom hit. Lang reise, lite søvn og mange inntrykk å ta inn. Men fortsatt følte jeg at solnedgangen er noe jeg bare måtte se. Og som også går ned over Vatnajökull. Tror jeg bare skal la bildene snakke for seg selv. Gleder meg til å få sett mer av dette landet! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg