The month

Juni

Nå har jeg ikke vært noe aktiv her, da det har vært litt mye å holde styr på, men har postet nytt innlegg annenhver dag på Tonjejuvik.com . Tiden har gått utrolig fort, og vi er på siste juni dagen allerede. 

Høydepunktet er så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Det er alt jeg får oppleve her. Nye venner, nye steder, nye eventyr!

Månedens reise det må være når Ellen (fra Finland) og jeg dro på liten utflukt til Jökulsarlon Lagoon og Black Diamond Beach!

Månedens tips, hvis du noen gang drar til Island. Ha vindtette og vanntette klær og ull! Og badetøy! Og det gjelder uansett sesong, vinter som sommer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Månedens opptur, jeg har aldri spist så mye sjokolade i hele mitt liv. Har faktisk spist sjokolade mer eller mindre hver dag hele denne måneden!

Månedens nedtur, det var trist, men en egen opplevelse å få erfare begravelse her. En bestemor døde av naturlige årsaker, og hele bygden sørget. Mens begravelsen var, var det live-sending på TVen i lobbyen, så jeg fikk sett deler av begravelsen selv mens jeg var på jobb. Hver eneste flaggstang jeg så hadde flagget på halv stang, til og med matbutikken og politistasjonen. 

Hva jeg har lært denne måneden. At dette er en liten bygd, og hvis du gjør noe når du er ute på fest, så vet hele bygden det til neste morgen! 

Månedens sang.

Denne sangen har gått på repeat hele måneden. 

0 kommentarer

Siste innlegg