Maks uflaks

Jeg hadde en stor plan denne sommeren om å dele jevnlig hva vi skulle gjøre og gjorde. For først, i juni, dro Leon og jeg på en mamma og sønn tur til Krakow, Polen. Dataen var med i sekken, klar til å endelig poste innlegg her igjen. Men når flyet lettet, så åpnet drikkeflasken seg av trykket i flyet, og sølte ut rundt 6 dl vann, så dataen fikk bade i. Den overlevde ikke. Heldigvis tar jeg backup på alt, så mistet ikke noe viktig, men det var fryktelig kjedelig likevel.

Vi hadde en fin ferie i Polen, koste oss masse den uka vi var der. Det kommer nok bilder etter hvert når jeg kommer på plass og finner alt igjen på denne nye dataen, for heldigvis kunne forsikringen dekke for en ny data! Takk og pris for det! Vi hadde i sommer og en tre ukers skikkelig fin familie-biltur fra Bergen til Lofoten, med flere stopp langs veien. Der vi møtte familie og venner. Det var deilig å ha en sommerferie uten å tenke på pensum til høstens fag da jeg var endelig ferdig og bestått bachelorgraden!

Nå har jeg startet på en mastergrad, så det kommer mange spennende ting fremover også, hovedsakelig til neste år, når jeg skal på feltarbeid, og drar Leon med meg da. Og mannebeinet når han kan.

Håper du har hatt en fin og innholdsrik sommer også.

Skrives plutselig,

Tonje.

Lite bilde for oppmerksomhet. Fornøyd etter en liten mc tur til skolen.
0 kommentarer

Siste innlegg